En pojke pysslar med papper, snören och tejp. Han skriver något.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Miniorer

Miniorerna är grupper för de mindre skolbarnen Ånäset. Det blir lek, pyssel, fika och annat kul.

I Bygdeå församling har vi Miniorer-grupper i Ånäset för barn från förskolklass upp till åk2 Att vara med i Miniorerna är helt gratis men man måste anmäla sig, det fixar du längre ner på sidan.

Minorerna Ånäset

Var: Nysätra församlingsgård
När: Tisdagar 13.30-15.00

Här kan du anmäla ditt barn till Minorerna

Vi tar emot anmälningar även under terminerna i mån av plats.

Oss träffar du på Miniorerna

Fler aktiviteter för barn- och familj

Sommarläger i Munkviken 2024

Gillar du sång eller äventyr? I slutet av juni och mitten av augusti kan du få åka med på roliga läger i Munkviken utanför Lövånger. För barn som bor i Bygdeå församling är halva lägeravgiften subventionerad för att så många som möjligt ska ha råd att åka med.

Sång & lek i Åkullsjön

På tisdagseftermiddagar hälsar vi alla barn förskoleklass–åk 3 välkomna till en dryg timmas kul tillsammans i bönhuset.

Tre flickor tittar busigt upp bakom en kyrkbänk.

After School

Finns det inget kul att göra efter skolan? Jodå, i både Bygdeå och Robertsfors får alla som går i åk 4–6 komma till After School.

Happy Voices – barnkörer som gör dig glad!

Sånger med fart, musiklekar och annat kul – var med i Happy Voices – barnkören för alla som går i förskoleklass och uppåt.

Kyrkis - Kyrkans barntimmar

Kyrkans barntimmar är en dopuppföljningsverksamhet för alla 4- och 5-åringar. Vi berättar om Bibeln, sjunger, målar, pysslar och leker.

En pojke pysslar med papper, snören och tejp. Han skriver något.

Miniorer