Barnkörer

Minikören - Barnkören - Juniorkören

I Minikören finns församlingens yngsta körsångare, de mellan 5 och 7 år.
Kören sjunger tillsammans med de andra barnkörerna på familjegudstjänster och vid Lucia.
Vårterminen avslutas alltid med en utflykt till Tosselilla en lördag i juni. Det kostar inget att vara med i kören.

Minikören övar måndagar kl 16.45-17.15

För mer information och anmälan, kontakta körledare Emma

emma.jonasson@svenskakyrkan.se

Barnkören vänder sig till flickor och pojkar i lågstadieåldern som har kommit en bit på väg med läsningen.

Vårterminen avslutas alltid med en utflykt till Tosselilla. Det kostar inget att vara med i kören.

Barnkören övar måndagar kl  17.30 - 18.00

Är du intresserad av att börja i kören?

Välkommen att kontakta körledare Emma

emma.jonasson@svenskakyrkan.se

Juniorkören sjunger tillsammans med de andra barnkörerna på familjegudstjänster och vid Lucia.

Vårterminen avslutas alltid med utflykt till Tosselilla en lördag i juni. Det kostar inget att vara med i kören.
Juniorkören övar måndagar kl 18.15-18.45.

Är du intresserad av att börja i kören?

Välkommen att kontakta körledare Emma

Körstart måndagen den 6 februari