Församlingslokalerna

Konferenser, servering och uthyrning av församlingslokaler

Uthyrning av lokaler för fester, konferenser, föreläsningar, mötesgrupper, kursverksamhet, föreningsträffar, bokreleaser samt dop-, bröllops- och begravningsarrangemang m m sker i församlingshuset på Kammarkargatan 30. Teknisk utrustning finns. Läget är perfekt – genuina lokaler mitt i city att hyra, för den lilla och stora konferensen! Man kan då också beställa mat och dryck utifrån önskemål. Vi hjälper gärna till och är kreativa med förtäring, servering och dekorationer efter önskemål. Skaffa mer information och boka hos husmor gota.levin@svenskakyrkan.se som ansvarar för lokalerna.

Församlingen har en festlokal, ett större och ett mindre mötesrum, stor församlingssal och en fin stenhall som är utmärkt för inledande mingel.

Vi erbjuder ett rabatterat pris om ni vill hyra lokalerna på måndagar och tisdagar!

Festvåningen

För konferens eller servering med plats för upp till 70 personer.

Församlingssalen

För den stora konferensen, bjudningen eller mottagningen med rum för upp till 120 personer.

Grupprummet

För det mindre sällskapet i upp till 20 personer som behöver en möteslokal.

Stensalen

När du kommer in i församlingslokalerna möts du först av Stensalen. Ett stort rum bra för mingel eller fikapaus under sammankomsten i exempelvis festvåningen.