God vardagsgemenskap

Vi möts över en kopp kaffe eller lunch. Du hittar våra caféer och lunchträffar i Tölö, Varla och Älvsåker.

Tisdagsträffen

Förgyll höstens tisdagar med god mat och gemenskap. Middagsbön följd av enklare lunch, 40 kr. Ingen anmälan. Tisdagar kl 12-13.30 i Varlakyrkan

Cafégemenskap i Älvsåker

Välkommen torsdagar kl 12-14 i Älvsåkers församlingshem. Andakt och färdiga smörgåsar. Kostnad: 30 kr/pers.

Varlakyrkans slöjdcafé

En ny träffpunkt för dig som älskar kreativitet och handarbete av olika slag. Kom och skapa tillsammans! Torsdagar ojämna veckor kl 13-15 i Varlakyrkan.

Fairtrade-lunch

Välkommen till vårt café med ekologiskt, fairtrade och hemlagat i mysig och avslappnande miljö! Fredagar kl 12-14 i Tölö församlingshem.

Mötesplatsskylt ståendes vid grusväg på landet

NPF-café

Är du förälder eller anhörig till barn/unga med en neuropsykiatrisk diagnos? Träffa andra föräldrar i samma situation, fika, dela tankar om livet. Boel Forsberg, anhörigkonsulent i Kungsbacka kommun, gästar och informerar om anhörigstöd. Tisdag 17 september kl 18-20 i Varlakyrkan.