VÄLKOMMEN TILL SVENSKA KYRKANS JULMARKNAD I SYDNEY 2020

WELCOME TO THE SWEDISH CHURCH CHRISTMAS MARKET IN SYDNEY 2020

I år säljer vi ut den sista delen av våra fina julmarknadsvaror: svensk design och kvalitet, textil, ljusstakar, luciakronor, gulliga tomtar mm.
På grund av Covid-19 kan vi inte samlas till en traditionell marknad, utan erbjuder dig möjlighet att handla via nätet, ‘click and collect.’

Klicka här för att hitta bilder och prislista.

När du valt vad du vill köpa mejlar du din beställning till kyrkans sekreterare, Birgitta Sharpe, birgitta@bigpond.net.au

Du får en orderbekräftelse. Varorna kan hämtas på Café Svensson, 96 Goulburn Street, Sydney på lördag 21/11 från kl. 12.30-16.30 eller 28/11 från kl.10.00-16.00.

Obs! Betalning sker enbart via överföring till kyrkans konto enligt anvisningar på orderbekräftelsen.

Hoppas vi ses. Vi önskar dig en riktigt glad, trygg och välsignad Jul!

Kyrkorådet

TACK FÖR ATT DU STÖDER VÅRT ARBETE!

This year we are holding a virtual market sale at very special prices and you can view all the items online.

You will find all the items here.

When you have selected the items you wish to purchase, fill in and email your order to
the Church Secretary, Birgitta Sharpe, birgitta@bigpond.net.au

You will receive confirmation of your order and your items will be available to be collected from Café Svensson, 96 Goulburn Street, Sydney on Saturday 21/11 at 12.30-4.30 pm or 28/11, at 10.00 am to 4.00 pm.

Please note: Payment only via EFT to the Swedish Church account according to directions on the order confirmation.

Hoping to catch up with many of you and wishing everyone
a Very Happy and Safe Christmas!

The Church Council

THANK YOU FOR SUPPORTING OUR WORK IN SYDNEY!