En grupp barn står utomhus och spelar på en och samma bongotrumma.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Verksamheter

Barn och familjeverksamhet

Babysång, bus och lek för stor och liten, familjekvällar och gudstjänster för stora och små. Välkommen hela familjen!

Körer

Vi har barnkör, ungdomskör och tre olika vuxenkörer. Välkommen att ta ton med oss!

Två kvinnor samtalar med en gråhårig person med hästsvans.

Verksamhet för vuxna

Kom, fika, skapa eller bara umgås. Prata eller sitt tyst och lyssna. Välkommen in i gemenskapen i våra vuxengrupper. Det är kostnadsfritt och drop in (om inte annat anges), så bara att dyka upp! Kontakta gärna våra ledare om ni har några frågor eller funderingar.

Diakoni

I vår församling är omsorgen om varandra viktig, det är vad diakoni handlar om. Här finns inget jag och du, här finns ett vi. Det kan vara värdefullt när man ställs inför svåra frågor eller livets utmaningar. Vill du tala med någon om det som är viktigt i livet?

Anmälan

Tacosmiddagar, retreat, babysång, familjekvällar kyrkogårdsvandringar... Här anmäler ni er till våra verksamheter som kräver föranmälan.

Konfirmation - ett minnesvärt år

Hur kan jag vara en bra kompis? Duger jag? Behöver jag leva upp till andras förväntningar? Konfirmation är att upptäcka sig själv, Gud och fundera över stora och små frågor. Och att ha roligt!