Vi erbjuder en öppen och trivsam mötesplats med drop-in i Birgittagårdens bottenvåning. Här är du välkommen att komma och gå som det passar dig.
Under eftermiddagen serveras fika mellan kl. 13.00–14.30, med kaffe/te och något gott till.
Kl. 14.00 hålls en kort andakt. Den leds av diakon, värdinna eller ideell medarbetare.
Hos oss finns möjlighet att delta i eller ägna sig åt egna aktiviteter – kanske handarbete, sällskapsspel eller en stunds tidningsläsning. När vädret tillåter finns även möjlighet att sitta ute.
Verksamheten bemannas av personal inom diakoni och pedagogik tillsammans med värdinnor och ideella medarbetare.