BILJETTINFO INSTÄLLD KONSERT 22/3

Nyhet Publicerad Ändrad

Monteverdi Mariavesper | Maria Magdalena Vokalensemble & Internationell barockensemble

Återbetalning biljetter

Har du köpt biljetter via biljettmonster.se kommer pengar att återbetalas per automatik. Viss fördröjning kan ske (bankdagar).
Du som köpt biljetter i kyrkan erbjuds ett presentkort till valfri konsert under 2020. Värde upp till 150 kr. Ta med din köpta biljett till vaktmästare i kyrkan, 11-17 tisdag-söndag, så får du ditt presentkort.

INSTÄLLD: Monteverdi Mariavesper

1600-talets största och viktigaste verk Monteverdi: Vespro della Beata Vergine från 1610 framförs av Maria Magdalena Vokalensemble och barockensemble med flera internationella medlemmar som spelar på tidstrogna instrument.

Dirigent Mats Nilsson

S:ta Maria Magdalena kyrka | INSTÄLLD Söndag den 22 mars kl 16 | Entré 100 kr / Stud 50 kr. Biljetter hittar du här på biljettmonster.se