Måndagar ses vi för lek, sport, pyssel, bakning och ett och annat äventyr.

För dig i klass 3, kl. 13.15-14.20 och för dig i klass 4, kl. 14.20-15.30.
Vi träffas i Lekeryds församlingshems källare.
Vi börjar med andakt och sen blir det aktivitet!
Anmälan krävs då grupperna annars blir förstora. Hör av dig!

Christina Larsson

Christina Larsson

Församlingspedagog, Lekeryds församling

Mer om Christina Larsson

Församlingspedagog

Helen Åström

Helen Åström

Församlingsassistent, Lekeryds församling