Kulturresa till Västergötland

Huddinge församling arrangerar en kulturresa till Västergötland den 12–14 september. OBS! Fullbokat.

Vi åker gemensam buss från Huddinge församling till Skara stiftsgård Flämslätt som blir vår utgångspunkt dessa dagar. Vi kommer göra guidade besök på bl.a. Läckö slott, Rörstrands museum, Varnhems klosterruin med Kata gård och Hornborgasjön. Vi äter gemensamma middagar, får möjlighet till shopping, firar mässa tillsammans i Forshems kyrka, har trevliga fikastunder tillsammans och umgås i gruppen.

Kostnad: Enkelrum med dusch/wc 3800 kr eller dubbelrum med dusch/wc (separata sängar) 3100 kr.

Ingår: Buss, boende, alla måltider och gemensamma guidningar. Avgång kl. 8.30 måndagen 12 sep.

Anmälan och frågor: Lotta Norberg 08-588 697 84 eller lotta.norberg@svenskakyrkan.se

Sista anmälningsdagen:
30 juni