Foto: Johannes Frandsen

Boka dop och vigsel

Från och med 5 juni går det att vara upp till 50 personer i våra kyrkor igen. Välkommen att boka dop och vigsel i sommar. Det går också bra att boka hemdop och vigsel utomhus.

Äntligen lättar restriktionerna från och med 1 juni. Det innebär att det från och med 5 juni kan delta upp till 50 personer vid dop och vigslar i våra kyrkor. Hur många det går att vara beror på hur stor kyrkorummet är. Vi behöver fortfarande hålla avstånd och vara varsamma med varandra.

Vad passar bättre än att ha dop och vigsel nu under sommaren? Välkomna att boka dop och vigsel hos oss. Det går också bra att vara utomhus och ha dop hemma i sin trädgård till exempel. Kontakta bokningen om intresse för detta finns.

Här är länken till sidan där ni bokar dop.

Vill du boka vigsel så kontakta bokningen, se nedan.

Vill du boka tid för dop, bröllop eller begravning, eller hyra en av våra församlingssalar, kontakta bokningen.

Bokning av dop, bröllop och kyrklig begravning

Telefon:

Telefontider/öppettider:
Måndag 09:00-11:30
Onsdag 09:00-11:30 + 13:00-15:00
Torsdag 09:00-11:30

Utanför dessa tider går det oftast att nå oss via e-post.

E-post:
huddinge.bokning@svenskakyrkan.se