Personal

Här hittar du kontaktuppgifter till oss som är anställda i Höörs församling. Du är alltid välkommen att kontakta oss.

Förtroendevalda

I församlingen finns ett kyrkofullmäktige, kyrkoråd och en kyrkoherde med ansvar för ledning, samordning och tillsyn.

Bli medlem i Svenska kyrkan

Du kan bli medlem i Svenska kyrkans gemenskap oavsett vem du är och om du har varit medlem tidigare eller inte. Här finns en plats för dig som har frågor om tro, livet eller tankar om dig själv, men också för dig som vill engagera dig för en bättre värld.

Kvinna på huk framför flicka i en kyrka.

Utträde ur Svenska kyrkan

Som medlem är du viktig och du bidrar på olika sätt till kyrkans liv och verksamhet. Här får du veta hur avslutar ditt medlemskap. Att gå ur kyrkan kostar ingenting.

Lediga jobb

Här ser du lediga jobb i Höörs församling

Dataskyddsförordningen GDPR

Svenska kyrkan välkomnar Dataskyddsförordningen som blir svensk lag 25maj 2018. Syftet med förordningen är att ge oss människor större kontroll över vilka uppgifter som finns om oss i system och register. Vi vill vårda det förtroende som du som medlem eller anställd, förtroendevald och ideell medarbetare ger oss genom att hantera dina personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt.