Vi träffas i kyrkan för en stund av sång och rytmik, glädje och reflektion. Efter en kort andakt går vi över till Skärgården där vi äter pannkakor och leker.
En personlig inbjudan kommer med posten till familjer med barn som blivit döpta.
Fredag 21 augusti kl. 10.00-12.00, Herrestads kyrka.