Ljuständning

Fira gudstjänst

Välkommen till en stund i stillhet och eftertanke mitt i livets vimmel.

Söndagsgudstjänster

Varje söndag firas gudstjänst i Glimåkra-Hjärsås församling. För datum och tid se kalendern.  Vid ändringar eller om gudstjänsterna sammanlysts till en av våra kyrkor meddelas detta i kalendern. När det är söndagsmässa eller högmässa firar vi även nattvard tillsammans.

Andakter på äldreboenden

Ungefär en gång i månaden kommer våra präster och kantorer ut på Solglimman i Glimåkra och Skogsbrynet i Sibbhult och håller en andakt.

GUDSTJÄNSTER I KRÄBBLEBODA KAPELL

Söndagar kl 14. Varje gudstjänst avslutas med en gemensam fika. Kyrkbil kan anlitas. Tid och datum hittar du här.

Familjegudstjänst

En söndagsgudstjänst där barnen står i centrum. Under familjegudstjänsterna delas det ibland ut dopstenar till barnen som döpts i vår församling, eller delas det ut Biblar till barnen.

Kyrkfika för stora och små.

Dopgudstjänster

Utöver dop i våra ordinarie söndagsgudstjänster erbjuder vi öven dop i särskilda dopgudstjänster några lördagar under året.

Dopdräkter finns för utlåning. Vid frågor eller bokning ring 044-34 60 00.

Öppettider helgfri mån-tors 9.30-12.00