Boka bröllop

Välkommen att boka en tid för bröllop direkt här på webben.

Klicka på länken här nedanför. Välj kyrka och/eller datum för att få upp lediga tider i kalendern. Välj en tid och fyll i uppgifter i formuläret som öppnas. Syns det inga tider i kalendern så beror det på att tiderna redan är bokade. Det går att boka tid för bröllop senast 10 dagar innan bröllopstillfället. Hittar du ingen tid som passar så kontakta församlingsexpeditionen.

Om du önskar att någon mer ska vigas samma tid så fyller ni i namn och personnummer i rutan ”Övriga önskemål”. Där kan du även ange önskemål om lokal för bröllopsfest. När bokningen skickats till oss, gör vi en avstämning innan vi skickar ut en definitiv bekräftelse. Den präst som ska ha bröllopet kommer att ta kontakt för att bestämma tid och plats för ett samtal.

Kontakta oss gärna om du har frågor! Alla personuppgifter behandlas enligt GDPR.

Församlingsexpedition: Besöksadress: Storgatan 11B, 521 43 Falköping. Telefon: 0515-77 63 00. E-post: Falköpings pastorat. Öppettider: mån, ons och fre kl 10.00-12.00 och 13.00-16.00. Tor 10-12 och 13-18. Tis 13.00-16.00.