Foto: Mattias Pettersson

Jobba hos oss

Att arbeta i vår organisation innebär ofta arbete med människor på många olika sätt och att arbeta för något man tror på. Här kan du läsa mer och hitta våra lediga tjänster.

Komminister till S:t Ansgars församling

Din framtid kan bo hos oss - en spännande tjänst kan bli din!

Kantor till Tunafors församling

Vill du vara med och bygga ett levande musikliv i vardag och fest? Är du i början av din karriär, eller redo för en ny utmaning? Vi söker en kantor som vill arbeta brett och engagera sig i församlingens verksamheter! Du välkomnas in i ett arbetslag som präglas av positivitet och engagemang.

Måltidspersonal till S:t Petri förskola

Har du utbildning inom livsmedelshantering alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet? Trivs du i en självständig roll där du ansvarar för att planera dina dagar så att förskolans måltider serveras i tid? Varmt välkommen att skicka in din ansökan till tjänsten som måltidspersonal i S:t Petri förskola!

Eskilstuna pastorats förskolor  söker timvikarier

Söker du ett roligt och flexibelt arbete samt är intresserad av att arbeta med barn i åldrarna 1-5? Då har du hittat rätt! Just nu söker vi timvikarier till våra fina förskolor.

Hand som håller om flerfärgade pappersfigurer

Utredare hos Svenska kyrkan i Eskilstuna

Är du en självgående och iniativtagande person med god analytisk kompetens? Har du erfarenhet av arbete inom utredning och påverkansarbete och trivs i en roll med mycket kontaktytor? Vi söker nu en utredare till Svenska kyrkan i Eskilstuna. Välkommen med din ansökan redan idag!