Foto: Mattias Pettersson

Välkommen att bli konfirmand i Svenska kyrkan Eskilstuna!

Tänk dig att få fundera över livet och Gud tillsammans med andra. Du får spännande upplevelser och nya perspektiv på livet. Här finns utrymme för dig och dina tankar! Tillsammans med dig vill vi göra konfirmandtiden till en unik upplevelse och ett minne för livet.

Sommarkonfirmand

Att konfirmera sig på sommaren innebär läger och att vi tillsammans gör något roligt i början på sommarlovet.

Konfa +16

Med en blandning av musik, samtal och gemenskap tar vi oss an frågor kring livet, relationer och Gud. Vi träffas en helg i månaden samt gör en resa till Berlin på påsklovet. Till Gymnasiekonfa är du som går på gymnasiet välkommen.

Konfirmera dig - och res till Gotland

Häng med till Gotland på sommarlovet och upplev Gotlandskonfa. Allt är gratis under din konfirmandtid – även lägret och resan! Konfirmationen arrangeras av Tunafors församling. För dig som är född 2009, passa på att hänga på.

Tillbaka till framtiden

Ta chansen att fundera över livets stora frågor tillsammans med oss och andra nyfikna ungdomar. Bland annat genom bibelstudier, lekar och en resa till Wittenberg och Berlin.