Kvidinge församling

I Kvidinge kyrka firas gudstjänst varje helgdag. Kvidinge kyrka är öppen vardagar kl. 9.00 till 16.00 samt helger i samband med gudstjänster. V.Sönnarslövs kapell är öppet i samband med gudstjänst där, samt när kyrkovaktmästarna sköter om kapellets kyrkogård. Kontakta dem för att veta när. Använd din kyrka till bön och stillhet.

Information om personuppgiftsincident

Svenska kyrkan vill informera dig om en personuppgiftsincident som skedde i samband med att kyrkan utsattes för ett cyberangrepp i november 2023. Syftet med informationen är att berätta vad som hänt och vilka åtgärder kyrkan vidtagit. Vi ger även generella tips på vad du kan göra själv för att skydda dina personuppgifter.

Babysång och rytmik

En rolig sång och rörelsestund i Kvidinge kyrka för föräldrar och småbarn. Sång, rytmer och roliga ramsor.

Konfirmation

Skulle du vilja bli konfirmand och är i fjortonårsåldern? Gruppen i församlingen träffas på lördagar. Är du vuxen och vill bli konfirmerad? Eller har du någon annan fundering kring konfirmander och konfirmation? Tveka inte att höra av dig. Kontaktuppgifter finns i länken.

Gudstjänster

Kalender över Gudstjänster och andakter i Kvidinge församling.

Frälsarkransvandring

Nu är frälsarkransvandringen på kyrkogården nerplockad för vintern. Du välkommen igen till våren, den sätts upp till påsk: "En vandring på livets stig".

Välkommen att ta kontakt med oss som arbetar i Kvidinge församling

Församlingsexpeditionen

Församlingsexpeditionen i prästgården är öppen fredagar 10.00-12.00 Övriga tider efter överenskommelse tfn. 0435-200 33 Välkommen!

Barn och unga

I Kvidinge församling träffas barn och unga i åldersindelade barngrupper. Hör gärna av er om ni vill veta mer.

Vuxna

Kom och var med i din församling! Arbetskretsens syförening, kyrkokören, sopplunch, kyrkvärd, må-bra-kören och vandring med frälsarkransen.

Läger och trivseldagar

på Stiftsgårdarna Åkersberg och Södra Hoka

Kvidinge kyrkohistoria

Tryck på bilden för att se och höra berättelsen om Kvidinge kyrkas historia. FOTO: Lennart Larsson

150 år av engagemang

Sedan 1874 har vi fört kampen för och tillsammans med människor som lever i utsatthet över hela världen. Var med du också.

Läs mer och engagera dig