Mission och kommunikation

Kommunikationssamverkan Norr, KSN. För smidig och snabb hjälp med kommunikation och grafisk produktion.

Kommunikationssamverkan Norr (KSN) är en kommunikationsavdelning med målet att utveckla och effektivisera kommunikationen i församlingars verksamheter. Vi skriver, layoutar, producerar och kommunicerar både i digitala och tryckta medier. Hos oss får du hjälp med grafisk formgivning, videos, flyers, annonser, affischer, foldrar, tidningar, hemsidor, bildbearbetning och inlägg i sociala medier.

Vi erbjuder:

· Fullt kommunikationsstöd.
· Framtagande av kommunikationsprofil enligt Svenska kyrkans grafiska riktlinjer.
· Framtagande av kommunikationsstrategier.
· Produktion av material och publicering på hemsidor.
· Produktion av foldrar, församlingsblad, affischer och annonser.
· Produktion av digital annonsering inkl. film.
· Sociala media - publicering och bevakning.
· Bearbetning av media - pressreleaser m.m.
· Framtagande av profil- och kampanjmaterial.

Välj att anlita KSN för er församlings hela kommunikationsbehov eller som stöd vid toppar och sjukdom. Inga uppdrag är för små eller stora!

Ta del av vårt nyhetsbrev

Ta del av vår verksamhet och inbjudningar till våra gudstjänster, konserter och evenemang direkt i din inkorg, helt gratis! Du kommer motta ett e-postutskick ungefär en gång i månaden.

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet