Ånge kyrka

Borgsjö-Haverö församling

Välkommen till Borgsjö-Haverö församling! Vi finns mitt i Sverige med Ljungadalens vackra natur omkring oss.

Välkommen till Borgsjö - Haverö församling

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet

Kontakta oss

Ring eller mejla oss vid frågor som rör verksamheten. Här hittar du personallista, telefonnummer, mejladresser och öppettider för expeditionen.

Blommor

Dop, vigsel och begravning

Kyrkan finns där genom hela livet, från att välkomna ett barn in i Guds familj, välsigna äktenskapet till att stödja anhöriga i sorgen efter någon nära.

Diakoni - kyrkans sociala omsorg

Diakoni är kristen tro omsatt i praktisk handling. Ordet kommer från grekiskan och betyder tjänst. För oss innebär det omsorg om medmänniskan i livets olika situationer. Det är kyrkans utsträckta hand till alla som behöver hjälp.

Samtalsstöd

Välkommen att höra av dig till oss.

Barn-och ungdomsverksamhet

Verksamheter och mötesplatser från liten till stor

Vuxenverksamhet och mötesplatser

Här kan du läsa mer om våra öppna verksamheter som du kan ta del av, oavsett om du är medlem eller inte i Svenska kyrkan

Musik- och körverksamhet

Kom och lyssna! Kom och var med!

Kyrktaxi

Vi erbjuder gratis kyrktaxi till söndagens gudstjänster

Våra kyrkor

Här kan du läsa mera om våra kyrkor

En ung glad tjej håller upp ett färggrant stenhjärta.

Bli medlem!

Tack vare dig kan Borgsjö-Haverö församling erbjuda en mångfaldig verksamhet. Varje medlem behövs för att vi ska kunna fortsätta med vårt arbete. Vill du bli medlem? Anmäl dig här.

Ge en gåva

Tillsammans kämpar vi för att människor ska kunna leva värdiga liv, inte enbart överleva. Genom din gåva är du delaktig i både livräddande insatser vid katastrofer och i att skapa förutsättningar för en mer rättvis framtid - för alla. Din gåva räddar liv!

Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.

Vi samarbetar med Sensus.