Julgemenskap för alla

Tillsammans sjunger vi julsånger, dansar kring granen, lyssnar till julens budskap, äter gröt, skinksmörgås och andra godsaker! Välkommen till julgemenskap för alla, julafton den 24 december.

Julafton den 24 december
kl 11.00: Julbön med samling kring krubban i Borgenkyrkan.
kl 12.00–13.30: Julgemenskap i Borgenkyrkan med julgröt, smörgås, godsaker och dans kring granen.

Ingen avgift, men gärna en valfri gåva. Behöver du skjuts? Ring och beställ kyrktaxi på telefon 0293-140 00, resan är kostnadsfri.

I samarbete med Borgenkyrkan, Sensus studieförbund och Svenska kyrkan.

Om Sensus

Sensus studieförbund

Sensus erbjuder mötesplatser för lärande, upplevelser och gemenskap och har ett brett utbud av kurser och utbildningar över hela landet. Dessutom erbjuder vi över 30000 kulturprogram varje år.

Vi är ett studieförbund som lyfter fram livsfrågor, mångfald och globala frågor. Vi har verksamhet över hela landet och den spänner över många områden från dans, teater och musik till samtalsgrupper, ledarutveckling och yrkesutbildningar.

www.sensus.se