Gudstjänster i september

Välkommen tillbaka till kyrkan i höst! I september ses vi och firar gudstjänst i Zürich den 5/9, i Röschens den 12/9, i Baar den 15/9 och i Basel den 19/9. Kika in här för mer information. Vi gläds och önskar dig varmt välkommen!

Vi gläder oss åt att fira gudstjänst tillsammans igen i september! Varmt välkommen!

Zürich

Gudstjänst med Jan Fredriksson i Kirche Unterstrass söndagen den 5:e september kl. 16.30.

Basel

Gudstjänst med Jan Fredriksson i Folke Truedssons Kulturateljé i Röschenz den 12:e september kl. 14.00. Efteråt är det samkväm med kakknytis.

Adress: Terrassenweg 8 4244 Röschenz

Gemensam gudstjänst i Kartäuser, Basel, tillsammans med Lutherska kyrkan och den finska församlingen. Den 19:e september kl. 10.00.

Baar

Gudstjänst med Jan Fredriksson i Reformierte Kirche onsdagen den 15:e september kl. 19.00.