Anmälan till barnverksamhet

Här kan du anmäla ditt barn till barngrupper och barnkörer i Rasbo-Rasbokils, Stavby och Tuna församling

All information om tid, plats och åldersindelning för vår barnverksamhet finner ni här!

Fyll i formuläret och klicka på skicka anmälan. Behandling av personuppgifter Genom att lämna in denna blankett ger vårdnadshavare samtycke till att Rasbo pastorat registrerar de personuppgifer som ni uppger. Uppgifterna kommer endast att behandlas av oss inom församlingen och endast i syfte att administrera verksamheterna. Samtycket kan tas tillbaka när som helst, och då raderas uppgifterna.

Välj barngrupp i Rasbo:

Välj barngrupp i Stavby:

Välj barngrupp i Tuna:

Välj barnkör:

Mitt barn får förekomma på bild på hemsidan www.svenskakyrkan.se/rasbo och pastoratets ”Facebooksida” samt pastoratstidningen ”Kyrkbacken”