Mamma med barn

Barnens kyrka i S:t Nicolai kyrka

Vi ses varannan fredag jämna veckor kl. 10.30 - 11.30 med start den 26/1 i S:t Nicolai kyrka. Vi sjunger tillsammans och varje samling har ett eget tema som följs av en aktivitet. Vi avslutar så klart med att fika tillsammans. Välkomna!

Barnens kyrka är en stund i kyrkan för barn och deras vuxna med sång och berättelser där vi upptäcker kyrkan tillsammans.

Vårens datum:

• 26/1, 9/2, 8/3, 22/3, 5/4, 19/4, 3/5, 17/5 och 31/5 kl. 10.30 - 11.30.

Kyrkråttan – öppen förskola i Nikolai

Kyrkråttan är Nikolai församlings öppna förskola. Här kan du komma med ditt barn för att leka och umgås med andra familjer. På Café Nikolai i anslutning till lekrummet finns det fika och lättare mat att köpa. Mikro finns till medhavd mat. Öppet måndag, tisdag och torsdag kl. 12-16. Sångstund måndag, tisdag och torsdag kl. 14.

Café Nikolai i Nikolai Prästgård

Café Nikolai är en mötesplats och ett MARY-café mitt i stan med hembakat fika och god stämning. Öppet måndag, tisdag och torsdag kl. 12-16. Läs mer om Café Nikolai.

Barn och juniorer i Nikolai

Välkommen till verksamheter för barn och juniorer i Nikolai församling.

Tecknade noter

Musik för barn och unga i Nikolai

I Nikolai församling finns musikstunder och körer för barn och unga i olika åldrar! Välkommen!

Nikolai församling

Adress:
Nikolaigatan 8

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00
öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt mån-fre 12–13.

E-post: orebronikolai.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Nikolai församling

Till Nikolai församling på Facebook

Församlingens kyrka: