Flera nummer av tidningen Näset uppradade mot en kyrka

”Näset”: Här kan du läsa pastoratstidningen online

Fyra gånger om året får du som församlingsbo vår tidning ”Näset” i din brevlåda. Här kan du läsa den online!

Näsets pastorats församlingstidning heter ”Svenska kyrkan Näset”, eller kort och gott ”Näset”. Den utkommer fyra gånger om året och delas ut till alla hushåll i våra två församlingar.

Uteblir tidningen eller du vill ha fler ex, hör då av dig med namn och adress till: naset.pastorat@svenskakyrkan.se eller ring expeditionen, 040-45 96 60.

Tidningen innehåller förutom information om församlingens verksamheter även en kalender för aktuell tidsperiod.

Har du erfarenhet av att fota, skriva eller göra tidning? Vill du bli en del av ”Näsets” redaktion? Hör gärna av dig till kommunikatör Åsa Österling på asa.osterling@svenskakyrkan.se.

Trevlig läsning!