Kyrkans egen app - Kyrkguiden

Nyhet Publicerad Ändrad

Kyrkguiden är vår app där du alltid kan se aktuellt kalendarium. I kyrkguiden kan du spara dina favoritkyrkor och hålla koll på vad som händer i just dem.

I Kyrkguiden kan du lägga till kyrkor och lokaler som favorit och hålla koll på just dem. Fördelen med Kyrkguiden är att du ser eventuella förändringar längre inpå kalendariehändelsen jämfört med vårt tryckta månadsblad. Du sparar också på miljön om du använder appen.

Du kan se alla kyrkor i hela Sverige, och så länge de använder appen för sitt kalendarium kan du se även se kalendariet i de kyrkor du besöker på annan ort.

• Kartan visar var kyrkor ligger.
  • Kalendern visar vad som händer i varje kyrka.
  • Spara kyrkor som favoriter så du hittar dem snabbt.
  • Spara händelser som favoriter och få en påminnelse så du inte missar dem.
  • Läs information om alla kyrkor.
  • Appen fungerar likadant i hela landet.
  • Appen är alldeles gratis.

LADDA NER APPEN FRÅN APP STORE ELLER GOOGLE PLAY

Du kan också hitta Kyrkguiden genom att söka på "Svenska kyrkan" i Appstore eller Google Play. Har du frågor om Kyrkguiden? Kontakta expeditionen så hjälper de dig. 054-14 14 00