Några konfirmander med likadana pärlarmband sträcker fram händerna.

Ungdom & konfirmand

Livet är ett äventyr! Särskilt när man lever det med härliga människor! Här finns ungdomsgrupper och information om ledarutbildningen du kan gå efter konfirmationen.

#konfakarlstad 23/24

Ett år med konfa! Nya insikter. Nya kompisar. Nya åsikter och upplevelser. Vi pratar om livet och utmaningarna, kärleken och engagemanget, Gud, dig själv och världen. Häng med på ett härligt konfaår!

Några ungdomar spelar rundpingis inomhus.

Svenska kyrkans unga

Vårt ungdomsförbund har en verksamhet som har plats för alla. Från årskurs sju är du välkommen till dagar med skoj, lek och allvar.

Några tonårstjejer sitter och sjunger och spelar gitarr.

Ungdomsmässor i Västerstrandskyrkan

En mässa skapad av och med unga, med mycket musik, men som passar för alla åldrar. 1/2, 7/3, 18/4 kl 18.30 i Västerstrandskyrkan

Ungdomskören, Västerstrandskyrkan

En kör för dig som är 13 år och äldre. Kören träffas och tränar på onsdagar kl. 17.00-18.15. Anmäl dig med sms eller mail, info finns här under. Kom och testa och va med! Start 24/1

Hoppets gäng - en ungdomsgrupp för unga i behov av särskilt stöd

Programmet utformas utifrån deltagarnas önskemål och behov. Fika och andakt varje gång. Onsdagar 15.00-16.30 Norrstrandskyrkan. Start 27 september.

Ungdomsbussen

NY BUSS SÖKES! Ungdomsbussen är just nu trasig. Så trasig att vi inte kommer att kunna laga den. Så därförsöker vi en ny buss och sponsorer som kan hjälpa till att finansiera den. Vill du hjälpa till? Alla privatpersoner och företag är välkomna!