Beställning av gravskötsel

Här kan du beställa gravskötsel genom att fylla i formuläret nedan.

Personuppgifter

I samband med att du skickar e-post till oss behandlar vi dina personuppgifter för att kunna hantera ärendet, samt för att uppfylla vår skyldighet att registrera och bevara handlingar enligt lagen om Svenska kyrkan respektive offentlighets- och sekretesslagen. Det du skickar till oss kan därför komma att registreras i digitalt registersystem, skickas vidare till andra mottagare inom Svenska kyrkans organisatoriska enheter eller externa mottagare, samt på begäran lämnas ut till allmänheten till följd av offentlighetsprincipen.

Läs mer om hur Huskvarna pastorat hanterar dina personuppgifter och om dina rättigheter.

Ladda ner broschyren Att vårda graven, information om gravskötsel och priser.

Sommarplantering

Vårplantering

Höstdekoration

Gravvårdar

Skötsel av grusplan

Perennplantering. Alla alternativ finns beskrivna i pdf:en Att vårda graven. Se längst upp på sidan.

Övriga tjänster

Typ av avtal (välj ett av följande):

Personuppgifter