Fest för ideella

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen till en festlig kväll för alla er ideella i församlingens verksamhet! Boka in tisdag 28 maj kl. 17.00-20.00 i Malmgården, Hortlax.

Församlingens medarbetare bjuder in till en fest för alla er som är ideella i verksamheten. Det blir en kväll med mat, dryck, bakelse, underhållning och gemenskap för att uppmuntra och tacka dig för ditt ideella engagemang. Du är en viktig del av vårt gemensamma arbete!

Har du kanske bakat något under senaste året? Varit kyrkvärd, stått och serverat kyrkkaffe eller gjort lunch på Träffpunkten? Kanske är du barn- och ungdomsledare inom församlingen, bönefadder, styrelseledamot i en EFS-förening, eller med i besöksgruppen? Du kanske har medverkat med sång och musik i en gudstjänst eller under en musikkväll?

Alla ni som bidragit ideellt till församlingens verksamhet återkommande eller vid enskilt tillfälle under det senaste året är varmt välkomna!

Tisdag 28 maj kl. 17.00-20.00 i Malmgården, Hortlax.

Kvällen avslutas med andakt i Hortlax kyrka.

Ingen kostnad!

Anmäl dig senast 13 maj via det här formuläret (klicka här) eller till:

Carina Berglund
carina.berglund@svenskakyrkan.se