Predikotur via SMS/E-post

Nyhet Publicerad Ändrad

Vid årsskiftet 2022-2023 har vi sluta annonsera veckans predikotur i NSD och Kuriren, istället kan du få veckans predikotur via sms eller e-post.

Vid årsskiftet 2022-2023 slutade vi annonsera veckans predikotur i NSD och Kuriren.

Istället erbjuder vi alla som vill att få veckans NYHETSBREV per sms till mobiltelefonen och/eller meddelande till e-post.

Du kan anmäla dig i formuläret nedan, eller anmäla dig hos oss på församlingshemmet i Haparanda.

Vill du veta mer? Hör av dig till oss!

Haparanda församling

TELEFON VÄXEL: 0922-292 90 (mån-fre kl. 8-12)

E-POST: haparanda.forsamling@svenskakyrkan.se

Gå med i vårt nyhetsbrev genom formuläret nedan!

Genom att fylla i fälten godkänner du att Haparanda församling sparar dessa personuppgifter och skickar textmeddelande till dig varje vecka med information om våra predikoturer. Personuppgifterna kommer endast att användas i syftet att skicka ut veckans nyhetsbrev.

SMS

Du får veckans nyhetsbrev i ett textmeddelande och ”Sv kyrkan” kommer att stå som avsändare.

Vi kommer inte att skicka länkar i meddelandet.

E-post

Du får veckans nyhetsbrev genom e-post från administratör Ingela Johansson från e-postadressen ingela.johansson2@svenskakyrkan.se.

Vi kommer inte att skicka länkar i meddelandet.

Kontakt

Du har alltid rätt att höra av dig till oss med synpunkter. Vill du dra tillbaka ditt samtycke kontaktar du Haparanda församling på 0922-29290 eller haparanda.forsamling@svenskakyrkan.se

Vill du ha mer information om hur Svenska kyrkan behandlar personuppgifter kan du läsa mer på: www.svenskakyrkan.se/om-oss/personuppgifter