Vilunda kuoro

Vilundakuoro on Hammarbyn seurakunnan suomenkielinen kuoro. Joka viikko kokoontuu noin 30 iloista ja innokasta kuorolaista laulamaan omalla äidinkielellään.

Vilundakuoro

Vilundakuoro osallistuu paitsi suomenkielisiin ja usein myös kaksikielisiin jumalanpalveluksiin Upplands Väsbyssä myös muihin juhliin ja tapahtumiin kunnan alueella. Kuoron ohjelmisto koostuu pääasiassa suomalaisista hengellisistä lauluista ja virsistä sekä gospelmusiikista, kevyempääkään ohjelmistoa unohtamatta.

Vilundakören

Vilundakören, eller Vilundakuoro, är den finskspråkiga kyrkokören i Hammarby församling. Varje onsdag samlas ca 30 glada och entusiastiska korister för att sjunga på sitt modersmål. Kören medverkar i finska gudstjänster och andakter i Hammarby församling men sjunger också i olika fester och lokala evenemang i Upplands Väsby. Körens repertoar består främst av finska andliga sånger och psalmer samt gospelmusik och finska schlagersånger.