Foto: Jarmoluk/pixabay.com

Retreat och meditation

Hammarby församling erbjuder retreater samt dagar vikta åt meditation i Vilunda församlingshem. Torsdagar under terminstid erbjuds lunchmeditation.

Lunchmeditation

På torsdagar har du möjlighet att lämna stress, och slappna av ett ögonblick. Vi ger dig en kort lunchmeditation för att hämta kraft.

I vårt församlingshem erbjuds meditation kl. 12.00 på torsdagar. Instruktioner ges 11.50 för den som behöver det.

Meditationen är för dig som är nyfiken, nybörjare, eller kanske bara vill passa på att sänka tempot lite under lunchen.

Foto: Alex Koch/Pixabay.com

Retreater och meditationsdagar

Hammarby församling erbjuder retreater i Vilunda församlingshem. Under en dag erbjuds du möjligheter att ta ett steg tillbaka och varva ner. På retreaterna erbjuds även möjlighet till enskilt samtal. Vi erbjuder även dagar vikta åt meditation

Alla retreater/meditationsdagar pågår kl. 10-16.

Anmälan och information

Anmäl dig till retreat och meditationsdagar senast på onsdagen före till Thomas Riddervik, tfn. 08 - 555 168 13 eller thomas.riddervik@svenskakyrkan.se

Kalendern fungerar inte

Kalendern visar inte händelser som det är tänkt. Vi beklagar att det ställer till problem för dig och ber dig att titta i vår fullständiga kalender så länge.