Grästorps pastorat söker sommarvikarier till kyrkogårdarna

Grästorps pastorat söker feriearbetare till kyrkogårdarna!

Vi söker dig som vill arbeta hos oss i pastoratet under några veckor sommaren 2024, främst gäller det grönyteskötsel på kyrkogårdarna men även en del städning och små fastighetsjobb kan förekomma.
Vi vill att du är minst 16 år men är du äldre och har körkort ser vi det som ett plus, (du behöver kunna transportera dig mellan kyrkogårdar på ett eller annat sätt). Ett plus är även om du har tidigare erfarenheter från kyrkogård/parkarbete både med och utan maskiner.
Du ska tycka om att hålla ordning och snyggt omkring dig, eftersom du kommer att vara ett av våra ansikten utåt bör du också vara serviceinriktad och trevlig.

Välkommen med din ansökan och ett kort personligt brev, (skicka gärna med en referens) senast 2024-03-04 till

Kyrkogårdsförvaltningen
Kyrkans Hus
Tengenevägen 1