Gudstjänst för alla åldrar
Foto: Ikon

Göteborgin hiippakunta

Tervetuloa Göteborgin hiippakuntaan, joka ulottuu Hallannin harjusta Norjan rajalle. Hiippakunnan tehtävä on tukea seurakuntia yhteisessä tehtävässämme välittää evankeliumia kaikille ihmisille.

Piispa Susanne

Piispa Susanne Rappmann on Göteborgin hiippakunnan 24. piispa. Piispan tunnuslause "Jumalallamme on haavat" on otettu Ylva Eggehornin runokokoelmasta Till en ny jord.

Yhteystiedot/Lehdistö

Tälle sivulle ja sen alasivuille olemme koonneet yhteystietoja ja linkkejä, joista voi olla hyötyä yhteyden saamiseksi. Jos kuitenkaan et löydä oikeaa kontaktia, kokeile ylhäällä oikealla olevaa hakukonetta!

Töissä Ruotsin kirkossa

Ruotsin kirkossa on 22 000 työntekijää ja sitäkin enemmän vapaaehtoisia. Se on suuri ja inspiroiva työpaikka, täynnä tietoa ja ideoita.

Göteborgin hiippakunnasta

Göteborgin hiippakuntakanslia tukee ja inspiroi seurakuntia, osallistuu julkiseen keskusteluun ja on mukana jatkuvasti meneillään olevissa vuoropuheluissa ja tiedonvaihdossa.

Vähemmistökielet

Göteborgin hiippakunnan toimintaperiaatteet kansallisilla vähemmistökielillä ja viittomakielellä tehtävässä työssä.

Henkilötietojen käsittely

Ruotsin kirkolle Tietosuoja-asetus on tervetullut. Jokaisen ihmisen integriteetin kunnioitus on osa identiteettiämme kirkkona. Haluamme turvallisella ja varmalla henkilötietojesi käsittelyllä vaalia sitä luottamusta, jonka sinä annat meille jäsenenä tai työntekijänä, luottamushenkilönä tai vapaaehtoisen työn tekijänä.

Kontakti

Tästä pääset lukemaan Kontaktia, joka on Göteborgin hiippakunnan julkaisema kaksikielinen tiedotuslehti.

Kontakti