Välkommen till våra barnkörer

Tycker du om att sjunga? Då kanske körsång är något för dig.

Välkommen till Fryksände pastorats barnkörer

Holmesskolan Tisdagar kl. 14.30 (F+1), 15.00 (2+3) i musiksalen
Östmarks skola Tisdagar kl. kl 16.15 (F-5) i matsalen
Oleby skola Onsdagar kl. 13.30 (F-3) i 1:ans klassrum
Frykenskolan Torsdagar kl. 15.15 (4-6) i Fryksände kyrka

Mia Stenmark tel. 070-200 01 56, rose-marie.stenmark@svenskakyrkan.se
Halle Halvarsson

Tycker ditt barn om att sjunga?
Då är kanske körsång intressant! Vi testar sång i olika former: tillsammans unisont, i stämmor, kanons, ensam (om man vill), med rörelser, danssteg och musikaler med möjlighet till utklädnad. Ibland uppträder vi i kyrkan. När skolan tar lov har även kören lov.

Svenska kyrkan arrangerar och ansvarar för körverksamheten inom vilken det kommer att erbjudas tillfällen för körbarnen att medverka i kyrkan. Vi följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer med handtvätt, handsprit, avstånd och inget deltagande vid sjukdomssymptom. Vid förhinder att komma på övning meddelar man detta via sms till Mia.

För att delta måste man vara anmäld
Anmälan sker via mail till: rose-marie.stenmark@svenskakyrkan.se. I meddelande fältet skriver du: Barnköranmälan samt namnet på ditt barns skola. Vi behöver veta barnets för- och efternamn, ålder, klass, ev. allergier eller annan för oss viktig information. För att underlätta löpande kontakt med er vårdnadshavare vill vi ha era kontaktuppgifter såsom namn, mobilnummer och gärna adress. Först till kvarn. Efter anmälan sker kontakt via sms. Vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.
Höstvarma hälsningar Rose-Marie ”Mia” Stenmark