Påsklovskyrka Eslöv 2024

Kom och häng med oss på påsklovet! Under tre dagar på påsklovet erbjuder vi kostnadsfri verksamhet för barn födda 2017 – 2011. Vi kan garantera tre dagar fulla med glädje, nya vänner, peppade pedagoger och minnen för livet. Man anmäler sitt barn till samtliga dagar. Måndagen den 26 februari öppnar vi anmälningarna på weben. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller!

• Måndag 25 mars 10-15
  • Tisdag 26 mars 10-15
  • Onsdag 27 mars 10-15

Matsäck medtas själv samtliga dagar och ska hålla magen mätt hela dagen lång. Man anmäler sitt barn till samtliga dagar.

Anmälan

Man anmäler sitt barn till samtliga dagar. Måndagen den 26 februari öppnar vi anmälan här nedan. Begränsat antal så först till kvarn.

Har du frågor innan? Tveka inte på att höra av dig till eslov.lov@svenskakyrkan.se.