Lyssna

Nyhet / Publicerad 8 september 2020 / Ändrad 2 oktober 2020

Andligt spa

Temadag med dans, vandring, rörelse... Energi!

Lördag med tema rörelse

17 oktober kl. 9 - 13.30

Vi planerar vi en spa-dag i kyrkan med tema rörelse, vandring, kropp, dans… ENERGI! Behöver du kicka igång dig själv såhär i början av hösten så häng på! Detaljerna är inte klara ännu, men spara datumet så länge. Det kommer behövas en anmälan så att vi inte blir för många, utan har gott om plats både för vida rörelser och för att undvika smittrisk.

Kostnad: 40 kr.
Vi kommer att bjuda på kaffe/te och lite frukt och choklad, men på grund av våra Corona-restriktioner behöver du ha med dig egen matsäck.

Öppen förskola

Lek, pyssel & prat för alla barn i sällskap av vuxen. Öppet måndag och onsdag. Välkomna!

Pilgrimscentrum i Göteborg

Vi vill väcka din nyfikenhet och inspirera till uppbrott, möten och utmaningar. Vi är en del av Masthuggs församling, välkommen hit!

Gudstjänst

Vi firar mässa tillsammans söndagar kl. 17. Välkommen till Oscar Fredriks kyrka!

Samtalsmottagning

Du kanske skulle prata med någon? Något har hänt i livet; en plötslig sorg, en brusten relation eller en situation som du inte vet hur du ska hantera. Boka tid hos oss!