Någon häller upp te från en gammal engelsk tekanna i en tekopp. Bredvid står ett fat med kanelbullar.
Foto: Caroline Röstlund

Café Margareta

Öppna gemenskapsträffar i Masthuggskyrkan.

En mötesplats inför helgen

Öppen fika- och samtalsgemenskap fredagar i Margareta Brandby Cöster-rummet i Masthuggskyrkan. Vi börjar i kyrkorummet kl. 13:30 med andakt/meditation över någon av kommande söndagens bibeltexter.

Ta med eget fika och var med och orda för kaffet och teet. Ingen kostnad.

Varmt välkommen!

Fredagar kl. 13.30–15

Masthuggskyrkan

Kontaktperson: Bibi T: 0705-76 60 38

Öppettider för Masthuggskyrkan

Vi har öppet alla dagar 10-16 (utom tisdagar till kl. 18 och torsdagar till kl. 14). Välkommen in för att tända ett ljus, upptäcka kyrkorummet eller bara sitta en stund. Gudstjänst firas söndagar kl. 11.

Gudstjänster

Det som du bär på - ditt liv, får ta plats i ett större sammanhang av tro och hopp.

Vy från Masthuggskyrkan, första av flera utsiktsplatser längs pilgrimsleden Göta älv.

Pilgrimscentrum i Göteborg

Vi vill väcka din nyfikenhet och inspirera till uppbrott, möten och utmaningar. Vi är en del av Masthuggs församling, välkommen hit!

Pipor till kaffet

Lunchkonserter i Oscar Fredriks kyrka.

Konsertprogram

Välkommen till konsert i Masthuggskyrkan! Fri entré.