Församlingshemmet i Bromölla

Godtemplarvägen 10, Bromölla

Det går bra att hyra lokalerna i församlingshemmet i samband med dop, konfirmation, vigsel och begravning. Det finns också möjlighet att hyra lokalerna för andra aktiviteter t.ex. födelsedagskalas. Lokalen i källaren passar bra att hyra till barnkalas.

Priser vid hyra av församlingshemmet Bromölla

Stora salen 1,000kr
Köket 250kr
Konfirmandsalen 500kr
Källaren 600kr
Hela huset 2,100kr

För församlingsbor är det ett reducerat pris på 300kr vid dop och konfirmation för hyra av stora salen och köket. Vid minnesstund efter begravning kostar det inget för församlingsbor.

Lokalerna i församlingshemmet har god standard, de är fullt utrustade vad gäller glas, porslin, bestick, kaffekoppar och övrigt husgeråd. Även diskmaskin, spis, kyl, kaffebryggare finns.

Bokning av lokal görs till tel 0456-44 99 71, församlingshemsvärdinna Maria Blomgren Jönsson