Våra kyrkogårdar

Här nedan kan ni klicka er in och läsa mer om våra fyra kyrkogårdar, från Borgsjö i öst till Haverö i väst.

Borgsjö kyrkogård

Borgsjö kyrkogård är en av våra äldsta begravningsplatser. Här nedan följer information om de olika gravskick som finns i Borgsjö, hur du kan söka efter gravsatta på egen hand, samt kontaktinformation till vår kyrkogårdspersonal.

Ånge kyrkogård

Ånge kyrkogård är vår yngsta kyrkogård som är vackert belägen mot Ångesjön. Här nedan följer information om de olika gravskicken som finns i Ånge, hur du kan söka efter gravsatta på egen hand, samt kontaktinformation till de vaktmästare som tjänstgör.

Alby kyrkogård

Alby kyrkogård har varit begravningsplats sedan slutet av 1800-talet. Här nedan följer information om de olika gravskick som finns i Alby, hur du kan söka efter gravsatta på egen hand, samt kontaktinformation till vår kyrkogårdspersonal.

Haverö kyrkogård

Haverö kyrkogård är en av våra äldsta begravningsplatser, vackert belägen mot sjön Havern. Här nedan följer information om de olika gravskick som finns i Haverö, hur du kan söka efter gravsatta på egen hand, samt kontaktinformation till vår kyrkogårdspersonal.