Händer som spelar på ett piano.

Musikletarhjälpen!

Vilken psalm är vilken och hur låter den…?!?! Lyssna på de olika psalmerna (och andra låtar) här!

Det är inte alltid så lätt att välja psalmer och annan musik till sin förrättning. På vår YouTubekanal kan du lyssna på de olika psalmerna och annan musik som kan vara fint till bröllopet, dopet eller begravningen. Vi lägger upp musik kontinuerligt - så hittar du inte det du söker nu kanske det dyker upp senare!

ANDERSLÖV FÖRSAMLINGS YOUTUBEKANAL HITTAR DU HÄR (öppnar nytt fönster).

Präten Eva H Olsson står i koret i Lilla Slågarps kyrka.

Församlingsbladet

Förslagslåda

Lämna en ”lapp” i vår digitala förslagslåda.