Sälj på Tradera till förmån för Act Svenska kyrkans arbete

Rensa skåpen! Plocka fram garnet! Nu kan du sälja på Tradera till förmån för Fasteaktionen.

Även i år kommer det gå att sälja saker och upplevelser på Tradera till förmån för Act Svenska kyrkans arbete. Tillsammans kan vi göra skillnad för människor som lever i utsatta situationer, påverkas av naturkatastrofer och flyr från krig. Tillsammans kämpar vi för alla människors rätt till ett värdigt liv!

Det finns ett överskott av mat i världen, ändå vet vi att över 800 miljoner människor kommer somna hungriga i kväll. Vi har tillräckligt mycket resurser globalt för att lösa hungerkrisen, problemet handlar om fördelningen av dessa resurser.

Genom att sälja på Tradera är du med och bidrar till att främja en hållbar och rättvis matförsörjning så att alla människor kan äta sig mätta.

Här kan du registrera konto och lägga upp annonser på Tradera till förmån för Act Svenska kyrkan.