Några mammor sitter på golvet med sina bebisar.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

För barn och familj

Mötesplatser för hela familjen med sång, musik, lek och pyssel.

Öppet hus, 0-5 år

Lek, pyssel, fika, sång och andakt för barn i åldrarna 0-5 år tillsammans med vuxen. Måndag kl 09.30-12 i S:ta Gertruds kyrka. Fredag kl 10-12 i Församlingshemmet Skansen.

Miniorer 6-8 år

Sång och musik, skapande verksamhet, lek och andakt.  Tisdagar kl 15 i S:ta Gertruds kyrka.

Kungsbacka Gosskör, 6-19 år

En kör för killar i åldrarna 6-19 år som gillar att sjunga! Här finns möjlighet att utvecklas i en målmedveten kör. Vi delar in killarna i grupper beroende på ålder. Välkommen att söka till Kungsbacka gosskör.

G-klaven, 9-12 år

Onsdagar kl 15 i S:ta Gertruds kyrka.

En grupp barn står utomhus och spelar på en och samma bongotrumma.

Bubblarna, barntimmar, 3-5 år

Samling, sång, lek, pyssel, teater och värdegrundsarbete för 3-5 åringar. Tisdagar kl 13-15 på Skansen.

Mini-TUGG 6-9 år

Drama, spel, film, musik, samtal, lek och skapande. Mini-TUGG riktar sig till barn i åldrarna 6-9 år. Onsdagar kl 15-17 på Skansen.

Några barn springer och leker utomhus.

TUGG 10-13 år

Drama, spel, film, musik, samtal, lek och skapande. TUGG är för barn 10-13 år. Torsdagar kl 15.30-17.30 på Skansen.