Lokaler för uthyrning

Många av församlingens aktiviteter har vi i Zürich och Lausanne i våra centralt belägna lokaler. När vi inte använder lokalerna hyr vi ut dem till bl. a en bokklubb, en kör, svenska föreningar/klubbar och enskilda grupper.

Det är i första hand i Zürich och Lausanne som vi har efterfrågan på hyra av våra lokaler.  Efterfrågan har ökat då många tycker att lokalerna har ett centralt läge och är ändamålsenliga för olika typer av aktiviteter och möten.

Det finns tillgång till fullt utrustat kök, med glas och porslin, där mat kan tillagas.

Hyra av församlingshemmet i Zürich

Kontakta expeditionen med din bokningsförfrågan via zurich@svenskakyrkan.se eller 044-362 15 80,

Priser för hyra av lokaler, Kurvsenstrasse 1, Zürich>>>>>

Hyra av lokaler - regler och att tänka på >>>>>