Luciagudstjänst i St. Peterskirche, Zürich med luciatåg av Nota Bene och barn från församlingen

Nyhet Publicerad Ändrad

Söndagen den 8 december kl 13:00. Fri entré (en kollekt tas upp), kom i god tid! Varmt välkomna!

Vi bjuder in till att fira Luciagudstjänst söndagen den 8 december kl 13:00.

Gudstjänsten firas i St. Peters Kyrka i Zürich och insläpp börjar kl 12:30. Vi önskar göra er uppmärksamma på att det inte är möjligt att ta barnvagnen med in i kyrkan på grund av plats. Barnvagns-”parkering” finns utanför.

Barn som önskar vara med i Luciatåget har möjlighet att öva en gång med kören på julbasaren i Zürich. Mer information om tid och plats finns under julbasarer (pdf att ladda ner längst ner på sidan under basarflyers).

Fri entré! Det kommer att tas upp en kollekt som går till församlingens verksamhet.

Varmt välkomna!