Adress/kontaktregistrering

Ge oss din mejladress - och vi gör resten

Vårt kontaktregister används bland annat när vi skickar ut Rundbrev. Idag får alla Rundbrev i brevlådan. Här på hemsidan uppdaterar vi kontinuerligt med nyheter, aktiviteter och ändringar.

För att bättre nå ut till er i församlingen tittar vi nu på möjligheten att skicka ut Rundbrev samt ett nyhetsbrev elektroniskt. Som ett första steg vill vi gärna att du registrerar uppgifter direkt här på hemsidan. Använd "Adressbegäran" även för adressändring.

Fyll gärna i formuläret här om du, eller en vän, vill få församlingsbladet Rundbrev i brevlådan, eller nyhetsbrev via epost. Uppgifterna är förtroliga och ges aldrig till tredje part.

Adressbegäran - registrering >>>

Du kan också mejla oss din aktuella mejladress, namn samt eventuell adressändring till zurich@svenskakyrkan.se.