Barnloppis

Välkommen till information om höstens loppis

Den 21 september är det dags för höstens Barnloppis. Kl. 10.00 öppnas dörrarna in till församlingshemmet och det finns möjlighet att fynda.
På ovanvåningen finns: leksaker, tallrikar,muggar, skedar, lakan, inredning, gåstolar, utklädningskläder, böcker, filmer, spel, pussel, datapsel, väskor m.m
På entréplan hittar du cyklar, vagnar, kläder i storlekarna 50/52-170.  Allt är märkt och storlekssorterat.
I källaren hittar du kläder i vuxenstorlek och mammakläder.
Även denna loppis kan du swisha din betalning.

Hittar du kläder som är märkt med FB betyder det att all förtjänst går oavkortat till Svenska kyrkans fadderbarn via Erikshjälpen.
En del av förtjänsten går i höst till Stadsmissionen, Café David i Kristianstad.

Barnvagnar måste lämnas utanför loppislokalen på grund av platsbrist.

Utanför loppisen finns det försäljning av grillad korv och hembakade kakor.

VARMT VÄLKOMMEN!!!

Bor du inom pastoratets gränser och vill vara med som säljare på vår Barnloppis? Då kontaktar du Maria Zentio på tel 044 -311856 eller sms till
0727-127412 eller skickar ett mail till maria.zentio@svenskakyrkan.se