Foto: Johannes Frandsen/Ikon

Påsk i Styrsö församling

Gudstjänster, påsklovsbio, påskpyssel, pilgrimsvandring och musik. Välkommen att fira påsk i Styrsö församling!

Pietro_Perugino_040_Wikipedia

Pergolesis Stabat mater

Välkommen på långfredag 29 mars, att lyssna till sångsolister, 16.00 i Styrsö kyrka.

Pilgrimsvandring i påskens ljus

Pastoratsgemensam pilgrimsvandring på Vrångö på Annandag påsk, 1 april. Välkommen att vara med!

För barn och unga i påsk!

Påsklovsbio, ungdomsbio, påskpyssel och kanske nåt mera, lite hemligt - håll utkik runt våra kyrkor strax innan påsk.

Styrsö församling

Välkommen till södra skärgården! Här finns kyrkor och levande mötesplatser på Asperö, Donsö, Styrsö, Brännö, Köpstadsö och Vrångö.

Fira påsk i kyrkan!

Vi firar segern över döden och kärlekens vinst. Här finns samlad information om gudstjänster, konserter och sammankomster i Näset, Styrsö, Tynnered, Västra Frölunda och Älvsborgs församlingar.