Nomineringsgrupper - vilka kan man rösta på?

Här listar vi vilka grupper som ställer upp i valet för Västra Frölunda pastorat. Här finns också frågor och svar som förtydligar vad grupperna vill och jobbar för.

FiSK - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen FiSK, Fria liberaler i Svenska kyrkan, inför Kyrkovalet 2021.

Frimodig kyrka - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen Frimodig kyrka, inför Kyrkovalet 2021.

POSK - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen POSK - Partipolitiskt obundna i Svenska kyrkan, inför Kyrkovalet 2021.

Socialdemokraterna - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen Socialdemokraterna, inför Kyrkovalet 2021.

Visk - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen Visk - Vänstern i Svenska kyrkan, inför Kyrkovalet 2021.

ÖKA - frågor och svar

Västra Frölunda pastorat har ställt samma frågor till alla kandiderande nomineringsgrupper. Alla har fått chans att svara. Här kan du läsa svaren från nomineringsgruppen ÖKA - Öppen kyrka, inför Kyrkovalet 2021.