Hitta till oss

Hitta alla verksamheter och händelser på webben, i appen och i sociala medier. Här hittar du också till direktsända Facebooksändningar.

Ladda ner appen Kyrkguiden, för iPhone och Android för att snabbt och enkelt se vad som händer i en kyrka nära dig.

I kalendern längst ner på sidan ser du vad som händer dag för dag.

Följ Svenska kyrkan Västerås på Facebook för att interagera och ta del av gemenskapen online.

Du kan även följa lokala Facebooksidor för: Barkarö, Dingtuna, Rytterne, Bäckby, Gideonsberg, Irsta, Kungsåra, Björksta, Kärrbo, Ängsö, Mikaelikyrkan, Lundby kyrka, Paletten, Sparvens kapell, Skultuna, Haraker, Romfartuna, Tillberga, Hubbo, Hökåsen, Sevalla, Tortuna, Tomaskyrkan, Badelunda, Viksäng, Västerås domkyrka, Kyrkbacksgården, Önsta Gryta, Rönnby, Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö,  Finskspråkiga barnverksamheter i Sparvens kapell.

Analoga material:
- Veckovis tidningssida i Västerås Tidning, med aktuella händelser och information om kommande evenemang.
- Terminsprogram för höst och vår, samt ett jul- och ett sommarprogram skickas ut till alla hushåll i Västerås kommun.